lauantai 12. lokakuuta 2013

kuulumiset kuvina

(1) Sain Iidalta pari vanhaa Demi-julistetta ja laitoin ne seinälle! Kaveriksi teippasin Marilynin ja 2013-tekstin, ja tykkään simppelistä lopputuloksesta! (2) Hätäinen syherönuttura työporukan iltamiin. (3) Vietettiin torstai-iltaa mm. syöden parhaita keksejä ikinä, oijoi! (4) Kävin pistämässä ekan hepatiittirokotuksen, minkä jälkeen lepuuttelin hetken lattialla kun tuli huono olo :-(
 (5) Oon alkanut syömään taas leipää aamupalaksi, kun melkein koko kesän menin puurolinjalla. Tuntuu ihan luksukselta! (6) Minä vaan töihin lähdössä. Suu kiinni hymyileminen on tosi vaikeaa, mun suu on ihan vääränmallinen siihen (7) Eddy kerrankin rauhallisena. Iidalle propsit kuvasta! (8) Iidalle propsit myös tästä piirakasta!
(9) Mun pärstä edelleen (10) Joku sumuinen aamu ja kuivatut ruusut. (11&12) Keksimestari Oula osoittautui myös wokkimestariksi. Oli niin hyvää ja helppoa, että mun on pakko kokeilla itsekin kotona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti