torstai 31. lokakuuta 2013

muuttohommia ja muuttohommien korvikehommia

Muuttohommat ja niiden korvikepuuhat, niistä on mun viime päivät tehty! Siksipä täälläkin on ollut vähän hiljaisempaa. Oon mm...
(1) Käynyt ottamassa toisen hepatiittirokotteen. Hengissä selvisin!
(2) Askarrellut mun uudelle päiväkirjalle reissuteemaiset kannet! Suurin syy taisi tosin olla se, että vihkon ulkomuoto assosioitui liikaa meidän töissä käyttämään viestivihkoon... :D Eihän tuosta kummoisempi tullut mutta kyllä se vanhan oranssiraitaisen olemuksen hakkaa!
(3) Alkanut kaverin sovelluspyyntöjen jälkeen jälleen pelaamaan Candy Crush Sagaa... Havahduinkin monesti tänään töissä siihen, että kuvittelin piporivistöt pelin karkeiksi ja mielessäni liikuttelin samanvärisiä pipoja kolmen riveihin. Saa nähdä miten pian joudun taas poistamaan ko. pelin puhelimesta, sellaset ei vaan sovi mulle!
(4) Piirrellyt pitkästä aikaa, ihan vaan niitä näitä. Joo tosi aikuista Julia...
(5) Välillä koittanut oikeastikin pakata. Ja oikeestaan mun pitäisi pakata nytkin - vuokrasoppari päättyy tänään mutta kävin neuvottelemassa vähän lisäaikaa vielä viikonlopuksi. Koko homma on ihan vaiheessa edelleen, mutta kyllä tää vielä tästä!

5 kommenttia:

  1. voi ihana tuo päiväkirja! :)

    VastaaPoista
  2. Voi että mää tykkään tästä sun uudesta blogista, tää ulkoasu on tosi kiva ja muutenki tykkäilen tosi paljon! :) Ehottomasti yks mun lemppariblogeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit miten kiva kuulla! Oon meinaan halunnu panostaa tähän blogiin vähän enemmän ja kiva että se näkyy :-D

      Poista
  3. äää! hyvä että linkkasit tän, koska multa oli menny t-bananin lopettaminen jotenkin ihan ohi!

    VastaaPoista