tiistai 8. lokakuuta 2013

new start

Tässä sitä taas ollaan - uusi blogi, uudet kujeet! Pakko myöntää että olen aika innoissani tän suhteen! Tekee hyvää aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. (Tätä ennen siis kirjoitin T-banan till Jormaland -blogia kolme vuotta kaverini Iidan kanssa!)

Olen vähän hukassa sen suhteen, mitä ekaan postaukseen pitäisi kirjoittaa. Sanotaanko vaikka, että haluaisin tehdä kypsempää ja vapaampaa blogia kuin ennen. Varmasti aika paljon tulee käsiteltyä kuukauden päässä siintävää reissua, mutta ainakin asuntopostausta olen suunnitellut lähiaikoihin! 

En tiedä, kiinnostaako ketään edes enää mun jutut? :-D No, jos joku ilmoittautuu, niin kuulisin mielelläni, millaista sisältöä toivoisitte!

4 kommenttia:

  1. No tietenkin hienoja valokuvia mitä edellisestä blogissakin oli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no ainakin yritän parhaani! :D

      Poista
  2. Asuntopostaus kuulostaa hyvälle + my day olis yks ehotus! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kämppäpostaus tulikin just! :D Ja juu oon aatellu tota my dayta, ja oon miettiny jos sen tekis videolla! Kiitos ehdotuksista :-)

      Poista