keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Kuvakuulumiset

(1&2) Mentiin auppareiden kanssa Perth Cityyn ja kävästiin King's Parkissa :-)
 (3) Leivoin yksi päivä keksejä lasten kanssa ja ei, kuorrutetta eivät levittäneet lapset vaan minä... Mitä leipomiseen tulee, teen ihan kamalan näköisiä luomuksia! Olisitte vaan nähneet mun tekemät "korvapuustit" :D
(4) Meillä oli yksi päivä yhteneväiset outfitit. Nuo mun farkkuhaalarit ovat muuten olleet viimeisen 2,5 vuoden aikana niin kovassa kulutuksessa, että kelasin uskaltautua hankkimaan uudetkin! Oikeastaan mulla on jo yhdet ehdokkaat kiikarissa, katsellaan nyt jonkin aikaa...
(5) Australia Dayn ilotulituksia (6) Taisi olla samaisen päivän aamupala? Valkoiset paahtoleivät hillolla eivät oikein nappaa, joten olen ottanut tavaksi keitellä omat kaurapuurot Thermomixissä. Hyvää tulee!
(7) Kerran otettiin yhteiskuvia (8) Maistoin ekaa kertaa meat pie:ta (oli hyvää) ja nautin sen epäaustralialaisittain oikein salaatin kera - ihan kuin se piirakka muka sen avulla muuttuisi jotenkin terveellisemmäksi :-D
(9) Ostin kynsilakan ja se on... oranssi??? Seuraava satsaus voisi olla kynsilakanpoistoaine. (10) Oli otettava kuva, kun kerrankin päällä oli jotain muutakin kuin banaanin, tomaattikastikkeen ja vauvan kuolan tahrima toppi. 
(11) Verestin Aasia-muistoja kokkaamalla paistettua riisiä kasvisten ja kanan kanssa. Hyvää oli ja vielä paremmalta maistui, kun kerrankin sai syödä ilman lapsia! (Ai jestas kuulostan ihan joltain kotiäidiltä - yksikin päivä hekottelin katketakseni Reasons My Son Is Crying -kuville...)
(12) Tarviiko jokaselle kuvalle kuvatekstin?
(13) Vietin pari tuntia Hillarysissa rannalla, ja oli kyllä makea paikka! (14) Makeaa oli myös tämä jäätelö. Mä olen niin pulassa tämän jatkuvan herkuttelun kanssa, en vaan osaa kieltäytyä tarjotuista herkuista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti