perjantai 11. huhtikuuta 2014

Love comes slow and it goes so fast


Kloorintuoksuinen tukka, villidelfiinejä Swan Riverillä, superhyvä kvinoa-kanasalaatti, melkein itkuun pillahtaminen Bodystep-tunnilla (en osaa alkeellisempiakaan koreografioita), puolen tunnin keskustelu viereisen radan uimarin kanssa, unet joissa en tiedä kummalla puolella tietä ajaa, koti-illat läppärin kanssa nojatuolin uumenissa, kirjastotäti joka antoi mulle Message in a Bottle -poistokirjan veloituksetta, liikaa suklaata.

Siinäpä mun viime viikkojen kohokohtia. Tänään olen viettänyt koko illan pohtien sitä, onko mulla Aspergerin syndrooma (heh...) ja suunnitellut tekemisiäni jäljellä oleville viikoille Australiassa. Kivoja juttuja on kyllä luvassa - esimerkiksi ensi viikolla suunnataan Margaret Riverille telttailemaan! Tämä viikonloppu sen sijaan kulunee rennoissa merkeissä salilla ja shoppaillessa! Ei mulla sen kummempia, kuulemiin :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti