sunnuntai 17. elokuuta 2014

Kesäkämppäni mun

Hola! Nyt kun mun ja kämpän yhteinen taival lähenee loppuaan, sain viimein siivotuksi, hankin laajakulmaobjektiivin ja tähtien asennot ovat suotuisat, voisi viimein olla asuntopostauksen aika!
Sain varattua asunnon jo keväällä Australiasta käsin sähköpostitse vanhalta vuokrayhtiöltäni, ja olin varautunut johonkin ihan murjuun. Kun astuin sisään ensimmäistä kertaa, en olisi voinut olla hämmästyneempi. En tosiaan ollut varautunut näin valoisaan, hyväkuntoiseen ja tilavaan huoneistoon - etenkään aikaisempaa kämppääni halvemmalla vuokralla! 
Ensin vuorossa on tietty eteinen, jonka uudesta matosta  tykkään tosi paljon! Seinällä killuu Iidan jo perinteiseksi muodostunut synttärilahja :-D Puhekupliin kirjoitetut lyriikat on ihan parhautta!
Tältä näyttää itse olohuone! "Täähän on vähän ku sun edellinen kämppä... Huonekalut vaan vähän eri järjestyksessä", Iida totes täällä käydessään. No joo, kieltämättä?! (Edellisen kämppäpostauksen löytää muuten täältä!)
Rakastan edelleen niin kamalasti mun Ikean kattolamppua, money well spent!! Sohvasta ei voi valitettavasti sanoa samaa, ja varmaan ompelen siihen vielä joskus päällisen, jos se joskus edes mahtuu tulevaan asuntooni. Se, kuten melkein kaikki mun asunnosta, on saatu muilta ihmisiltä - itse olen lähinnä ostanut sisustustavaraa tuomaan omaa sisustumakua esille ja viemään sitä opiskelijan ensiasunto -fiilistä pois. :-D Huomatkaa myös hienot kasiluokalla tehdyt sohvatyynyt, haha!
(Ennen en oikein osannut polttaa kynttilöitä, mutta nyt viimein tajusin ettei niitä vain ole ollut tarpeeksi.)
Vessasta ei oikein saa kovin esteettisiä kuvia, mutta tykkään kovasti siitäkin!
Iskin tämänkin kämpän seinälle kasan valokuvia tuomaan vähän piristystä! Ne muuten toimii myös hyvänä jäänmurtajana uusien ihmisten kanssa. :-D
Tältä näyttää keittiö! Se on ihanan tilava edelliseen verrattuna, ja ai vitsit tota kaappitilan määrää! Arjen luksusta on myös kaksi pesuallasta, aah. (Okei, mä alan kuulostaa huolestuttavan aikuiselta!)
Tykkään paljon leikkisistä printeistä, mustavalkoisuudesta ja kirkkaista väreistä - eniten mulla taitaa olla sinistä ja turkoosia! Mun sisustusmakuni ei noudattele mitään yksittäistä tyyliä ja tykkään pienestä sekamelskasta. Varmaan kamalinta olisi asua jossain kokobeigessä talossa "Bless this home" -voimakylttien ympäröimänä...
Vielä yksi ihan huippujuttu tässä kämpässä on mun iso parveke, josta on ihanat näkymät etenkin aamuisin auringon noustessa!
No niin, nyt taisi tulla jokainen nurkka mun 31 neliön yksiöstä esitellyksi! :-D Mä tykkään, mitä sanotte te muut?

4 kommenttia:

  1. Ihana kämppä sulla!! :)
    Oletko muutamassa vai? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, mäkin tykkään tästä niin mielettömästi! :) Ja joo olen, ääks!!

      Poista
  2. Ei vitsi on kyl tosi kiva toi kämppä!:) Toi teksti juttu tuol (taulu) on ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! Ja se on juliste jonka sai Kiasmasta, mustakin se on aika makee! :D

      Poista