tiistai 3. maaliskuuta 2015

Omassa huoneessa

Joku tylsä keskiviikko innostuin klikkailemaan iHerbistä ja eBaysta pari pikkujuttua kylppärin hyllylle. Ainakin putsari on osoittautunut hyväksi - nyt parin viikon jälkeen iho on tasaisempi ja rauhoittunut!
Tämä kirja kilpaili huomiostani pääsykoekirjan kanssa. Arvatkaa kumman luin nopeammin.
Nämä kuvat on otettu mun omassa huoneessa, jossa hengailin pitkästä aikaa ihan vaan huvikseni. Teknisesti ottaen huone tosin ei ole enää mun, sillä muutettiin eilen poikaystävän kanssa virallisesti yhteen - toisin sanoen kannettiin mun loput kamat tänne sen huoneeseen. Suurin muutos on varmaan se, että tästä lähtien laitan vaatteeni vaatekaappiin omalle hyllylleen enkä lattialle.

Lisäksi mun fiilistä kohottaa se, että olen yhtä tenttiä vaille valmis lähtemään Kiinaan ja että sain kesätöitä sieltä mistä eniten halusinkin! Life is so goooood.

2 kommenttia:

  1. mistä sait kesätöitä? :) itellä tuntuu, ettei mistään löydy! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inexiltä S-ryhmän varastosta! Mulla oli aikaisempina vuosina vähän sama fiilis, mutta nyt pari kesää S-marketissa olleena kokemusta on kertynyt sen verran että työnsaanti on ollut huomattavasti helpompaa :-) Kyllä se siis siitä, tsemppiä hakuihin ja toivottavasti onnistaa!

      Poista