sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Kirppislöytöjä!

Mun rahat on viime aikoina valuneet kirppiksille, mutta oon mä sieltä paljon saanut takaisinkin. Oon aktivoitunut kunnon kirppishaiksi nyt, kun ylimääräistä aikaa tuntuu olevan liiankin kanssa. Ajattelinkin esitellä ostokset kaikki näin samaan syssyyn!
Pitsiselkäinen lyhyt kauluspaita löytyi Hietsun kirppikseltä! Se on niin ihana... Ja itken viininpunaisia kyyneleitä, koska se on mulle sittenkin liian pieni :-(
Etualan rusettishortsit esittelinkin jo aiemmin! Ne löytyivät Leppävaaran Fidasta.
Tämän Zaran kaunokaisen ostin tänään Hietsusta! Se on aitoa silkkiä ja maksoi 12 euroa, mutta myyjä oli niin sympaattinen vanha rouva ja kuosi niin ihana, etten voinut vastustaa. Ehkä se näyttää vähän yöpaidalta, mutta on ainakin ihan hiton hieno yöpaita.
Tässä kuvassa näkyvä paita on facekirppikseltä ja housut Hietsusta! Oon ihan rakastunut noihin housuihin, en malttaisi käyttää mitään muita just nyt. Enkä ole käyttänytkään. Ne on samaan aikaan rennot ja asialliset ja lämpimät ja vilpoisat. Ja maksoi vaan euron!
Kengät on Punavuori kierrättää -faceryhmästä! Kuten myös alemman kuvan shortsihaalari. Se olisi ihan täydellinen helteillä, mutta niitä taitaa olla turha odotella täällä puolen palloa :-D Nimim. kuljen edelleen villatakki ja pitkät housut päällä...
Semmosta! Näiden lisäksi oon siis ostanut myös filmi- ja digijärkkärit... Mulla olis itsellänikin pari kassillista kirppikselle menevää vaatetta, mutta kun mä en vaan jaksaisi sitä rumbaa.... Ehkä tässä kesän mittaan sit!

1 kommentti:

  1. ah ihana blogi! ihana sä! rakastan kuvies laatua ja muutenkin kuvaus tyyliäs! :) sait uuden lukijan! http://sartsunblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista