lauantai 15. elokuuta 2015

Lomaa, lomaltapaluuta, uusia alkuja

Nää kuvat on näköjään about kaikki kahdelta minilomalta, jotka kerettiin kesällä viettämään - toisen maalla, toisen Tallinnassa. Lomaa olen näköjään pitänyt täältä blogistakin, mutta tietokoneen avaaminen tuntuu olevan nykyisin melkein yhtä vaikeaa kuin sen sulkeminen oli joskus. Kuvat puhukoon puolestaan - mulla oli kivaa ja ruoka oli hyvää ja ai että kun sitä oli paljon. Jos alan vuoden päästä pitää plussize-muotiblogia niin syy löytyy noista ruokakuvista.

Mulla on nyt 36 tunnin mittainen viikonloppuvapaa, jonka jälkeen alkaa kauan odotettu vika työviikko (!) ja sen jälkeen vieläkin kauemmin odotettu yliopistoelämä (!!!). Pupuopas on selailtu läpi jo moneen kertaan, mutta muuten en oo vielä ottanut mitään stressiä koulujenalusta. Tai oon mä oikeestaan pohtinut sitä paljon, mutten stressannut. En mä ole ekaa kertaa menossa vieraaseen kouluun, vaan, öö, seitsemättä. Ehkä mä pärjään tälläkin kerralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti