tiistai 27. lokakuuta 2015

#TURUNKY65

Kuten oon jo useampaan otteeseen maininnut, olin meidän vuosijuhlilla valokuvaajana! Homma oli ehkä paras ikinä, sillä pääsin seuraamaan kaikki juhlallisuudet aina cocktail-tilaisuudesta jatkoihin aitiopaikalta.
Tässä oon lähdössä seuraavana aamuna sillikselle! Pääsin käyttämään mun ite tekemää kettupukua ekaa kertaa sitten penkkareiden, jee! Silliksillä olin vapaalla enkä ottanut kameraa mukaan, mikä vähän harmitti. Siellä olis ollut niin paljon kivaa kuvattavaa!
Että semmoset vujut! Ensi vuonna pääsen toivottavasti itsekin juhlimaan, sen verran kivalta homma näytti. Onneksi TuKY-hommat ei kuitenkaan jääneet tähän, sillä olen menossa Speksiin näyttelemään ja pääsin Parkkiryhmään. Pitää varmaan alkaa jo vähän valikoimaankin, mihin kaikkeen ehtii tai jaksaa lähteä mukaan. Nytkin mun pitäisi oikeastaan lukea perjantain tenttiin ennen kuin lähden kiinan tunnille. Adios siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti