maanantai 11. tammikuuta 2016

Alelöytöjä ja joululahjoja

Tän postauksen oli tarkoitus painottua mun joululahjoihin, mutta ilmeisesti intouduin joulun jälkeen aleissa niin, että pääpaino vaihtuikin meitsin aleostosten esittelyyn. No, materiaa yhtä kaikki!
Kosmetiikat ja perhoshuivin sain poikaystävän sukulaisilta. Hunajantuoksuiset hiusjutut on ihan kivaa vaihtelua mun Lidlin mömmöihin... :-D
En osta koskaan mitään Vero Modasta, mutta aleista löysin kivan perusneuleen! Lindexistä taas tarttui mukaan aniliininpunaiset chinot, joita olin sovitellut jo lokakuussa. Nyt niissäkin roikkui 50%-alelappunen, jee!
Alusvaatteet on alemyynneissä ehdottomasti mun akilleen kantapää... Rintsikat löytyi Lindexistä yhteishintaan 35€ (!), loput Ginasta.
Helly Hansenin superkätevä sporttikassi on joululahja poikaystävältä, rakastan molempia. Sporttivaatteet on H&M:stä: shortsit alesta, turkoosi toppi normihintainen ja pinkkimusta facekirppikseltä. Olen käyttänyt viimeiset kaksi vuotta tasan kahta urheilutoppia, joten oli jo aikakin hankkia edes vähän täydennystä omaan geariin. 
Normaaliin kulutuskäyttäytymiseeni nähden ostin joululomilla aika paljon vaatteita, mutta onneksi (lähes) kaikki tuli tarpeeseen! Sen sijaan vähän puolihuolimattomasti tulin klikkailleeksi itselleni XXL Sportsin aleista jumppatarvikkeita. Edelleen tosin on vähän mysteeri, miten saan raahattua 30-kiloisen isokokoisen paketin kotiin postista (etenkin kun Turun julkiset eivät ole liiemmin vakuuttaneet), mutta ehkä se jotenkin järjestyy. Jos ei muuta, niin vaikka askelkyykkään pari kilometriä kotiin pumppitanko harteilla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti