sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Niks ja naks

Mun tukka oli päässyt venähtämään aika pitkäksi lukuvuoden aikana, joten oli viimeinkin aika palata ruotuun ja marssia kampaajalle. Nutturoita tulee ehkä vähän ikävä, mutta skarpimpi look ja kevyempi pää ovat kyllä tervetulleita muutoksia! 

Etsiskelin Turusta kampaajaa, ja päädyin lopulta Ammatti-instituutin opiskelijakampaamoon. Olin siihen kyllä tosi tyytyväinen! Yleensä hautaudun kampaajalla naistenlehtien taakse, mutta nyt parituntinen vierähtikin jutellessa tosi mukavan kampaajaopiskelijan kanssa. Tuonne ajattelin palata jatkossakin!


Mulle on muuten kertynyt vaikka mitä postausideoita tämän hiljaisemman blogielon jälkeen, mutta tulevat tentit ja vappuviikko saattavat vähän hidastaa niiden toteutusta. Yritän kuitenkin palailla pikemmin kuin huomaattekaan!

2 kommenttia:

  1. onpa kiva! oon kans ettiny turusta kampaajaa ni hyvä kuulla tollasesta :) pakko googlaa nyt ja mennä ehk iteki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen, ainakin jos tiedossa ei ole mitään radikaaleja hiusmuutoksia! Hinta oli mulla tosiaan 12€ eli se ei paljoa lompakkoa rokota :-D

      Poista