keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Huhtikuun pikakelaus

Olin jotenkin tosi yllättynyt siitä, miten paljon positiivista palautetta sain tutuilta mun hakusuunnitelmista! Olin odottanut enemmän sellaista "mitä hittoa sä oikein teet sun elämällä" -kommenttia, sillä se on mun oma fiilis aika ajoin.

Mutta nyt otetaan vielä pieni takapakki huhtikuun puolelle puhelinräpsyjen muodossa!
Huhtikuussa...
...kävin P-klubin toimiston hautajaisissa
...ihailin keväistä Turkua.
...poikaystävän porukat tulivat viikonlopuksi käymään ja saatiin VIIMEIN kodin hankintoja tehtyä! Nyt on tv-taso, lipasto, seinähyllyt, lehtiteline, stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri
...ihastelin piteneviä päiviä ja valoisia taivaita.
...sain Aktiivipupu-tunnustuksen ja kuljin paljon haalareissa. 
...opiskelin. Mun ei ollut tarkoitus lukea pääsykokeisiin "vakavissani" mutta oon huomannut vetäväni 4-6 tunnin päiviä muistiinpanojen väkertämisessä...
...kävin vappulaivalla ja näytin yllättävän freesiltä vielä toisenakin päivänä! 
...muutenkin juhlin vappua! 

Nyt jatkan opiskeluja täysteholla taas parin päivän laiskottelun jälkeen. Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti