tiistai 7. kesäkuuta 2016

Kotikulmilla

Vitsit miten kivalta tuntuukaan välillä vaihtaa maisemia ja identiteettiään. Viime viikonlopun ajan olin taas mäntyharjulainen nuori, en turkulainen yliopisto-opiskelija. Nautin joka hetkestä - kaikki oli jotenkin niin tuttua ja vanhaa, että se oli lohdullista vaihtelua sen jälkeen, kun viimeiset pari vuotta ovat olleet pitkälti muutoksesta toiseen sopeutumista.


Parin päivän aikana tuli taas tehtyä monta eri juttua, joita olen kaivannut toisella puolen Suomea, ja nähtyä tuttuja taas ihan liian pitkästä aikaa. Nyt kotiin palatessa on ollut jotenkin superonnellinen ja vapautunut olo. Onneksi seuraavaa visiittiä ei tarvitse odottaa enää toista puolta vuotta, vaan pääsen kotikonnuille taas parin viikon päästä!

4 kommenttia:

  1. Kotikulmilla on aina ihana käydä. Vaikka oon tyytyväinen mun Turku- ja yliopistoelämään, niin mikään ei voita sitä tunnetta, kun pääsee välillä käymään niissä niin tutuissa maisemissa, maaseudun rauhassa ja rakkaan perheen luona. Vaihtelu todella virkistää, nykyinen kotikaupunkikin tuntuu taas monta kertaa ihanammalta, kun käy välillä muualla kääntymässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ihan samaa mieltä! On niin kivaa, kun saa välillä vaihtelua ja kumpikin paikka tuntuu taas kahta kivemmalta :-D

      Poista
  2. Oli niin kivaa taas naureskella sun kanssa kaikelle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN OLI! Naureskellaan pian taas uudestaan <3<3<3

      Poista