maanantai 18. heinäkuuta 2016

100 % thrifted outfit



Kirppisteemalla jatketaan! Aina välillä alkaa naurattaa, kun tajuan, miten suuri osa vaatteistani on kirppikseltä tai alennusmyynneistä ostettuja. Yritin tässä muistella, milloin olisin viimeksi ostanut täysihintaisen vaatteen kaupasta - se taisi olla viime lokakuussa pikkumusta, jota tarvitsin pupujen lakituksessa.

Kuten jo aiemmin mainitsin, yritän kuitenkin kirppisvaatteidenkin kohdalla pitää järjen kädessä ja lähteä siitä, mitä oikeasti tarvitsen. Monesti tuleekin ostettua juttuja, joita olen etsiskellyt jo pidemmän aikaa - mitään ihan kivaa en yleensä jaksaisi raahata vaatekaapin täytteeksi. Esimerkiksi näiden kuvien kaltaisesta paidasta olin haaveillut jo jonkin aikaa, ja housuja puolestaan olin katsellut jo niiden ollessa kaupoissa noin viisi vuotta sitten :-D
Minä ja poikaystävä ladattiin muuten koko muun maailman tavoin Pokemon Go, ja sen jälkeen mua ei ole löytänyt sitä vähääkään tietokoneen ääreltä, vaan puhelin kädessä jokirannasta aika monen muun tyypin tavoin. Nytkin taidetaan vielä näin iltaysin jälkeen käydä Tuomiokirkolla hautomassa munia ja nappaamassa pari uutta elukkaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti