sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

4 x kesälempparit


Näissä asukuvissa tiivistyy moni mun viimeaikainen lempparijuttu!


V-kaula-aukot. Mun vaatekaappi muistuttaa nykyisin jonkinlaista imetysvaatteiden kokoelmaa, sillä varmaan puolessa mun vaatteista on kietaisumallinen V-kaula-aukko. Se on vaan jotenkin niin kivan rento ja kesäinen!


Letit. Kaksi hollantilaista lettiä on vilkkunut katukuvassa pitkin kesää, joten mäkin päätin kokeilla tätä 12-vuotiaiden hittikampausta - ja yllätyksekseni onnistuin siinä! Tästä kampauksesta on tullut kiva vaihtoehto iänikuiselle ponnarilookille, joskin parantamisen varaa on edelleen...


Kynsilakat. En ole ostanut kynsilakkoja moneen vuoteen ja suurimman osan vanhoistakin lahjoitin pikkusiskoille, joten tänä kesänä päätin viimein repäistä ja ostaa uusia sävyjä. Enimmäkseen ostin erilaisia nudelakkoja, mutta myös kuvassa näkyvä kirkkaan sininen veti mua jotenkin kummasti puoleensa! Näillä uutuussävyillä pärjätäänkin varmaan taas seuraavat kolme vuotta. 


Nudehuulipuna. Kynsien lisäksi myös huulissa teki mieli kokeilla nudesävyjä, sillä olen käyttänyt lempparihuulipunaani jo melkein kyllästymiseen asti. Luonnollisen sävyiset nudehuulet tuntuivatkin yllättävän freesiltä vaihtoehdolta ainaisen kirkkaanpunaisen jälkeen, ja tästä taisi tulla mun uusi suosikki!

2 kommenttia:

  1. Aivan ihanat shortsit ja niin kiva kesäinen asu!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :-) Ja oikeastaan toi on tollanen shortsihaalari :-D

      Poista