perjantai 12. elokuuta 2016

Aktiiviviikko

Tällä viikolla ollaan tehty kaikkea kivaa ja aktiivista! Maanantaina käytiin poikaystävän kanssa Ruissalossa, johon kumpikaan ei ollut vielä astunut jalallaankaan. Oli kivaa päästä grillailemaan grillikatoksen alle, juomaan pohjat ruoanlaittoviinistä ja syömään menomatkalla ostettuja croissantteja. Toi oli just sopivan helppoa eräilyä mun makuun.


Keskiviikkona taas lähdettiin Aurajokeen melomaan, ja sitäkin tuli nyt kokeiltua ekaa kertaa. Ollaan vähän haaveiltu kanootin vuokraamisesta koko päiväksi, ja tuon parituntisen perusteella se vaikuttaisi kyllä kivalta! Ja myönnettäköön, että tässäkin aktiviteetissa en olis pärjännyt ilman poikaystävää, joka teki suurimman työn estäessään meitä ajautumasta tuulen mukana rantatörmäälle noin kolmen sekunnin välein.


Eilen taas kävin juoksemassa Cooperin testin, koska mulla on nyt taukoviikko puolimaratontreenistä eli hyvä sauma testata omaa juoksukuntoa. Abivuodesta paransin matkaani melkein 300 metriä ja juoksin nyt 2650 m, jee! Puolimaratoniin on enää viisi viikkoa aikaa ja mulla on jo nyt sellainen tunne, että oon valmis juoksemaan sen. Vähän tosin jännittää, miten ennätän fuksiviikolla treenaamaan kaiken muun ohjelman lomassa, mutta ehkä mä saan jostain nipistettyä aikaa pariin lenkkiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti