sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Numerodementiasta ja noppaylpeydestä

Onnistuin tällä viikolla unohtamaan mun neljä vuotta käytössä olleet verkkopankkitunnukset. Yritin kirjautua Nordean sivuille tavoistani poiketen puhelimella enkä läppärillä, ja yhtäkkiä koko tieto oli vaan pyyhkiytynyt mun mielestä. Tässä olenkin nyt koko viikon yrittänyt muistella kaikkia mahdollisia numeroyhdistelmiä, mutta ei ole napannut - muistan kyllä ala-asteen kaverini vanhat ovikoodit, kirjastokortin numeron ja lapsuuden puhelinnumeron, mutta en saakeli soikoon joka viikko käyttämiäni verkkopankkitunnuksia.

Ja arvatkaapa mitä just kävi (!!!). Yllä olevan kappaleen kirjoitettuani avasin Nordean verkkopankin, ja se numerosarja palautui mun mieleen aivan yhtä äkillisesti kuin oli sieltä kadonnutkin. Elämä on ihmeellistä.


Numeroista puheenollen: meikäläisellä on NettiOpsussa 105 opintopistettä! Vähän tekisi mieli paukutella henkseleitä yliopiston käytävillä. Totuus on kuitenkin se, että kävin hakemassa viimeisetkin korvaavuudet toissavuotisista avoimen yliopiston suorituksistani. Vielähän tässä on tutkintojen kanssa tekemistä, mutta aika hyvältähän se tuntuu aloitella toista yliopistovuottaan tällä noppamäärällä!

2 kommenttia:

  1. Voi, samastun tohon akuuttiin nettipankkitunnusamnesiaan! Mulle kävi sama kerran, se oli ihan uskomattoman pelottavaa. Mulle numerosarja palautui mieleen pätkittäin, muistin tiettyjä osia ja muutaman tunnin kuluessa sain kaikki numerot paikalleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, ihan tosi outoa kun koko numerosarja vaan pyyhkiytyi mielestä! Hyvä että sullakin muistui mieleen :-D En tajua miten mulla meni tossa kokonainen viikko...

      Poista