lauantai 20. toukokuuta 2017

Mun kesä alkoi nyt!


Koska mun kesätyöt alkavat ensi viikolla, päätin että toinen opiskeluvuoteni on nyt päättynyt. Sen saldossa näkyy 96 suoritettua opintopistettä muttei yhtään valmista opintokokonaisuutta, yksi juostu puolimaraton, yksi Kiinan-matka, pari kolme järjestöhommaa ja yksi yliopistoblogi, monta hoitamatta jäänyttä kurssia ja asiaa ja hiljalleen palautuva mielenterveys. Ehkä ollaan hikisesti plussan puolella ja tähän on hyvä vetää raja toisen ja kolmannen vuoden opiskelijaminän välille. 


Tänäkään vuonna en päässyt töihin pankkiin tai suuryritykseen, mutta tärkeintä on että sain edes jotain töitä. Vaikka näissä postauksen kuvissa yliopiston seinä kannustaakin ajattelemaan, minä nautin siitä, että juhannukseen asti minun ei tarvitse ajatella. Ajattelin käyttää vapaa-aikani lukemiseen, luoviin harrastuksiin ja uimiseen, koska kesä ei ole kesä ilman niitä kolmea. 


Kävin muuten korjauttamassa mun pyörän, joka on ollut toimintakyvytön viime kesästä asti. Vitsit että tuntuu makeelta, kun paikasta toiseen pääsee taas silmänräpäyksessä! Pyöräily on jälleen laajentanut mun elämänpiiriä niin paljon, että eihän tässä mitään etelänmatkoja tarvitse - sen kun vain polkaisee Länsikeskuksen Etolaan, niin on samanlainen uutuudenviehätys kuin jossain Prahassa olisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti